Aktualno Uporabno

Reciklaža: Skuter – tretji del oz. zaključek

Od začetka reciklaže skuterja je minilo že več kot 8 mesecev – (vmesna prispevka si lahko preberete tukaj in tukaj).

Danes je skuter opravil tehnični pregled in je bil registriran.

Sedaj lahko predstavimo vsa dela

  • razstavljanje
  • transport
  • brušenje in barvanje okvirja
  • varjenje plastik
  • peskanje in barvanje kolesa
  • sestavljanje
  • predelava iz sistema, ki sam meša bencin in olje, v poenostavljen sistem, kjer v rezervoar nalijemo vnaprej pripravljeno mešanico bencina in olja
  • servis

 

in vse stroške

  • nakup: 120 EUR
  • odprava pravnih napak: 50 EUR
  • prevoz 220 km: cca 82 EUR
  • nove gume, nove zavorne obloge,  nova svečka, nov akumulator 12 V, delo: 200 EUR

Po naši računici naj bi skuter brez večjih servisov deloval še pet let – po domače: z reciklažo ga bomo uporabljali še nadaljnjih 5 let, kar je približna povprečna doba . Iz česar sledi, da bo amortizacija 90 EUR na leto oz. 7,5 EUR na mesec.

V primerjavi z najcenejšim novim skuterjem, je reciklaža v našem primeru vsaj pol cenejša, če primerjamo primerljiv model, pa je kar štirikrat ceneje reciklirati star skuter.

Poleg zgoraj omenjenih stroškov ne pozabite še čelade, podkape, ledvičnega pasu in rokavic.

Skuter – oprema

Ostalo:

  • gre za Italjet Formula 50
  • leto izdelave
  • obnovo smo se igrali, ker upamo, da bo zdržal še nekaj let, da postane oldtimer

V pripravi pa je tudi projekt nadcikliranja skuterja- o tem pa če se zgodi.

Razmišljamo o dražbi skuterjev za pridobitev sredstev za razvoj Energy Mame. Če ste zainteresirani, nam prosim javite.

Video testne vožnje:

Komentarji

comments

One Response

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *