Energenti Globalno

Cvetka na cvetko, Bruselj

Včeraj smo pisali o resoluciji nemškega zveznega sveta o popolni odpravi možnosti registracije novega vozila z motorjem na notranje izgorevanje do leta 2030. Nekaj, kar je tamkajšnji minister za promet že označil za »popoln nesmisel«. (vir: http://www.forbes.com/sites/bertelschmitt/2016/10/11/german-transport-minister-ice-ban-by-2030-utter-nonsense/#67a939ff4a9e)

Sedaj pa je iz Bruslja prišla še bolj udarna vest. Pripravlja se namreč direktiva, po kateri bodo morale imeti vse novogradnje ali prenovljene hiše po letu 2019 vgrajeno vtičnico za polnjenje električnih avtomobilov. Na prvo branje se morda zdi kot »super« ideja. Na drugo branje se že porajajo določena vprašanja, pri tretjem branju pa se že počasi zavemo, da gre za »popoln nesmisel« (blago rečeno).

Več si lahko preberete tukaj: https://www.theguardian.com/sustainable-business/2016/oct/11/electric-car-charging-point-new-home-europe-renault

Kot smo že vajeni, gre za eno tistih domislic Bruslja brez repa in glave, ki ni zrasla zaradi resnega namena izpodrivanja avtomobilov z motorji na notranje izgorevanje, ampak z namenom prelaganja odgovornosti na navdanega državljana, ki bo s tem ukrepom elegantno tudi plačal za naš »zeleni razvoj«. Težko bi bilo, po več kot desetletju življenja pod bruseljsko diktaturo, še verjeti, da so cilji evrobirokratov plemeniti ali naravnani v razvoj. Gre le za skupnosti, ki še komaj životari v nekakšni komi, saj je tisti, ki so pri koritu, nočejo ugasniti (pa čeprav nas stane in stane).

Poraja se torej nekaj vprašanj:

1) Kaj pa, če nočem imeti avtomobila? (Odgovor Bruslja bi bržkone bil: nas ne zanima, s tem izgovorom se le izmotavate iz naloženih vam obveznosti).

2) Kaj pa, če živim v vrstni hiši, kjer avtomobili nimajo dostopa v neposredno bližine hiše?

3) Kaj pa, če v moji ulici ni prostora za toliko in toliko mest za polnjenje avtomobilov (niti se ga ne da ustvariti – preozka ulica itd.)?

4) Kdo pa bo to plačal, če ste VI tisti, ki ste naložili to obveznost, ki je morda sam ne rabim? (Kaj mislite?)

5) Kaj pa, če kupim avto, ki – ZAMISLI – ne bo na elektriko (le-ta namreč ni edini t.i. alternativni vir)?
(OPA! Morda smo s tem vprašanjem dreznili v sršenje gnezdo: gre morda za odkrito privilegirane razvoja le ene opcije? Toliko torej o »nediskriminatornosti” v EU.

6) Kaj pa, če bi Vi v Bruslju že spakirali svoje kufre in si našli prave službe? (Ups, od kje pa se je tole prikradlo?)

Gre torej še za eno ad hoc akcijo Bruslja, s katero se bodo birokrati tolkli po prsih, češ, glejte nas, kako smo napredni in kako skrbimo za »svoje ljudstvo«. Oh ja …

 

Za sliko se zahvaljujemo xedos4 in freedigitalphotos.net

Komentarji

comments

One Response

  1. […] Kar pa se tiče napovedi, da bodo parkirna mesta ob nakupu nepremičnine vse manj pomembna, pa je problem drugje: gre za popoln udarec mimo, sicer smešne, evropske direktive (ki naj bi bila v pripravi), ki zapoveduje, da bodo morale po letu 2019 vse novogradnje v EU imeti vtičnico za polnjenje električnih avtomobilov. O tej cveti tistih, ki radi sprejemajo direktive, a toliko bolj molčijo, ko sredi njihove EU nedolžne državljane streljajo z gumijastimi naboji in nasilno vlečejo z volišč, smo pisali tukaj: http://www.energymama.si/index.php/2016/10/12/cvetka-na-cvetko-bruselj/ […]

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *